Fáze konsolidace

Hlavním úkolem této fáze – udržet novou váhu a zabránit dalšímu jeho zvýšení, také to lze nazvat ukotvení získaných výsledků. Dieta Dyukana kterým se doporučuje provádět z výpočtu deset dní na jeden kilogram ztracené hmotnosti. Jinak řečeno, pokud se vám během prvních dvou fází se podařilo zbavit se pěti kilogramů, třetí by měla padesát dní.

V tomto období začíná postupný návrat k . Menu fázi stanovení je velmi rozšířen a na produkty, kterými se živí, se přidávají i další, a to:

200 gramů na den žádné ovoce, kromě vinných hroznů, , sušené ovoce, fíky, banány.
Lžíce medu denně.
2 krajíce chleba hrubé broušení nebo žitný chléb;
Porce (200 g v konečné podobě) těstoviny, fazole, čočka, kuskus, kukuřice a rýže, a také pár ty pečené nebo vařené ve slupce. Všechny tyto výrobky je možné jíst v první polovině etapy stanovení jen jednou týdně, v druhé – dvakrát týdně, a po jedné porce bez přidání oleje.fáze konsolidace
Tučné maso, ale ne více než třikrát týdně.
40 g sýr pevná odrůd denně.
Zvyšuje povolená dávka rostlinného oleje do lžíce denně a otrub do dvou a půl lžic.

Kromě toho v první polovině fáze stanovení povoleno jednou týdně organizovat pro sebe „slavnostní“ večeři nebo oběd, během kterého se mohou jíst, co chcete, a dokonce můžete dát sklenku vína. V druhé polovině — jako večeře domácí domluvili dvakrát týdně.

Ale pro tuto fázi existuje jedno velmi důležité pravidlo – vždy jednou za sedm dní dodržovat bílkoviny den, během kterého se jíst pouze bílkoviny potravin, a to jak v první fázi.
Fáze stabilizace

To je poslední, konečné fázi, která má největší délku – v ideálním případě celý život. Jeho hlavní cíl spočívá v tom, aby se zabránilo opakované vytáčení hmotnosti. Na této fáze stravy Dyukana menu nabízí stavět na základě fáze konsolidace. Nicméně, dodržovat tak striktně, jako dřív není potřeba, protože závažná porušení již není povedou k rychlému nárůstu tělesné hmotnosti. Co je nejdůležitější, vyhnout se staré stravovací návyky a držet se tří závazných pravidel:

Určete pro sebe, den v týdnu, během kterého jste vzhůru, jíst jen bílkoviny a vždy ho dodržujte.
Každý den jíst tři polévkové lžíce otrub.
Buďte více aktivní, více se pohybovat, chodit pěšky, a nejlépe si zacvičit

Reklamy